Brev:
Sommer og påklædning
26. april 2009
Alder:
13 mdr.
Sommer og påklædning
Hej Helen
Har et spørgsmål ang. påklædning i sommervarmen.
Vi har lige været ude og købe god solcreme og solhatte, men må vores søn egentlig have shorts og t-shirt på til sommer eller bare bodystocking hvis solen skinner, eller er det stadig vigtigt at holde ham i skyggen hele tiden som da han var spæd?
Kærlig hilsen Linda og familie